2015.06.25 21:34

egy rossz nap..

Sziasztok srácok..!

Egész nap a wc-re jártam már ciki volt de inkább ez mint hogy megtörténjen a dolog. 

Innentől kezdve nem leszek az a jó pofa kislány,nem fogok mindenkihez kedves lenni,amikor folyton mindenki a szarban hagy, vagy éppen elárul.

Ma se beszéltünk,nem hallottam a hangját...mással beszélt azt hiszem tudom kivel,vagyis sejtem így elköszöntem tőle és tumblizok,meg blogolok még.

Olyan rideg mintha már nem érezne úgy irántam.. nem tudom,de az tuti hogy ezzel mégjobban ellök magától...pedig már kezdtem újra beleszeretni. 

NEM...nincs se szerelem se barátok. Egyedül vagyok az életben,és fáj de ez a kegyetlen igazság.

hiába mondják " rám számíthatsz" meg hogy " én itt vagyok neked/melletted"...KAMU AZ EGÉSZ.

hát ja :/ :D

 

 

—————

Vissza