2015.04.02 11:01

*Ez csak egy ..*

Szevasz!

Na szóval ez a bejegyzés "csak úgy.." van.:D 

Épp az imént hívtak telefonon,ami elég vicces mert rajtam már vagy 50-szer keresik azt a bizonyos Antiát. Akiről megtudtam hogy kozmetikus..o.O

Nő: Elnézést Anita beszélhetnénk egy kicsit,van időd? /legalábbis ez volt a mondandója lényege/

én: Én nem Anita vagyok.

Nő: Elnézést,akkor félre nyomtam és a kozmetikust kerestem.

*elköszöntünk*

Ennyi..de ezen már vagy 10 perce röhögök..:D lehet bekellett volna szivatnom hogy igen,mondja mi a panasza:D de áá akkora szemét mégsem vagyok/lehetek! :D

Na most pedig néhány képecske :

sajnálom..hiba volt, de a multat nem lehet megváltoztatni! :/

Túl erősen vágyok arra hogy egyszer én is fontos legyek valakinek..:( 

hihetetlen dolog történt ma.. egy időben hallgattuk ugyan azt a zenét Patrikkal..ez véletlen??? ajj nem tudom miért van ez, nem fogok többet írni neki mert nem akarom hogy elege legyen belőlem..:( de tudnia kell hogy hiányzik!

én:

ez strality-n van..

ő:

egy időben ugyan azt a zenét hallgattuk!

na puszi,pacsii ^^

 

 

—————

Vissza