2016.02.01 17:50

Hétőfi nap..

Sziasztok csoda manióim!

(engedjétek meg hogy elmondjam pár napja megismertem egy fiút,kedves és aranyos jó barátok lettünk,de sajnos messze van :/ B.R.)

Aztán a mai napot matekkal kezdtük ehh utálom,ki nem állhatom. Senki se érti de azért ad házit,ez kedves! 

Aztán egy laza tesi,uhh Gerendáztunk legalábbis a többiek (érdekes mindenki feljutott a gerendára de én nem voltam rajta még csak picit se hogy gyakoroljak :/ na mindegy )

Aztán irodalom ott kicsit kifújtuk magunkat, és egy Töri.. na ott tiszta izgatott voltam hogy tuti én felelek. Erre olyat játszottunk hogy  aki tud válaszolni a tanárúr kérdéseire azt felmenti felelés alól, Na én semmit se tudtam nagyba olvasgatok ki mondta a bűvös mondatot " Alea iacta est" amire rávágtam hogy "a kocka elvan vetve" így felmentettem magam :D Ezt még általánosban jól megjegyeztem.

Aztán megszólal a keserűnek hogyha eltudja énekelni a székely himnuszt akkor felmenti (de ő már amúgy is fel volt mentve mert elsőnek válaszolt valamire) És elkezdte szavalni,én meg dúdolgattam erre elkezdi a Móni "te énekeltél?" mondom tagadva "ééén?? dehogyis.." :D Szeretem ezt a himnuszt kicsit jobban talán mint a Magyart...ami kicsit gáz..:/

Aztán mégegy tesi ott bemegyek a kondiba nem volt senki még meg is örültem neki elkezdtek felüléseket csinálni a bordásfalnál jött be egy csomó 9.-es gazda srác kb 6-an erre az egyik megszólal " Na ezért a látványért megéri bejönni.." És a gáz hogy  a tükör mellett ültem közvetlenül és ők láttak engem,én pedig néha oda néztem engem néztek,na és akkor kicsit még felüléseztem és kijöttem :D Ennyi fiúval egyedül..tök zavarban voltam :D :$

Na és akkor felmentem ping pongozni ott a tanárnő ajánlott a számra valami krémet (hála neki apad le..de nem tudom mi de valami tegnap kijött a számon.

Na aztán német ami semmi szóra való nincs ott..tök hülyeségeket hordtunk össze vissza..:D

És...etika óra előtti szünetben ettem egy banánt(ezen kívül egy müzlit ettem és ennyi..aztán mikor hazajöttem ettem mást is) na ettem,ettem..És egyszer csak a Roland belenyomta  az orromba és banános lett az orrom,mindenki de még én is hogy nevettünk :D :D jó vicces vooolt :D 

Azt hiszem ennyi a beszámoló :)

 

—————

Vissza