2015.11.10 15:25

Hosszú nap..

Sziasztok! Tudom akkor szoktam írni ha baj van,de most nem.. Egyszerűen csak annyi jó és furcsa dolog történt velem hogy valakinek el kell mondanom.

Először is   ma új biosz tanárunk lett,olyan ismers hasonló az általános iskolai védőnőhöz :D 

Másodszor mentem neki krétáért és egy csapat fiú ott állt,és ugye egy kistáska mindig ott van a hasam előtt aminek a pántja a két mellem között megy el. És oda szólnak hogy "dobd ki a csöcsöd" meg "figyeljé már lógócsöcsű" meg " de meghúznám" na a legutolsó kiverte a biztosítékot, már mosolyogtam ezeken :D

Amikor 2. órában kimentünk a metszeni elkezdtem a bokrot és a Lili kivette a kezemből, a Móni pedig  egyszerűen azt kérdezgette "jé te még tyúkot se láttál,meg sertést?" és még hasonló képpen sértegetett de ő ezt szerintem direkt csinálta. Nem tudok metszeni,igen ezt be is látom mert itthon semmi ilyet nem kell tenni. Nem tudok mindent ami a mezőgazdasággal kapcsolatos de azért nem hiszem hogy megérdemeltem  a Móni kérdéseit. Azért járok ide hogy tanuljak,gyakoroljak ilyen dolgokat,nem hogy kivegyék a kezemből a munkát.

Aztán  állok a busz ajtó előtt és egy 9.-es fiú előre engedett (ő az a srác aki suli kezdéskor egyszer rám köszönt és azt sem tudtam ki ő) furcsa volt pedig már akart menni,én pedig csak vártam :) jól esett :D

Aztán a kíra kibukott hogy nem jó a fülese,hát persze én ezért nem adom oda senkinek.

Hazafelé valamiért tök jó kedvem volt. 

Hát azt hiszem ennyi a mai napom :)

"Ahhoz, hogy lelkileg gazdagodj, mindig el kell dobni valami régit, hogy megkaphasd az újat."

Müller Péter

—————

Vissza