2016.01.21 19:47

Magányos nap

Sziasztook!

Mai napot matekkal kezdtük ott meg ja full semmi :D utána laza nyelvtan ott feleltek meg stb.. aztán tesi na én olyan szinten kifáradtam hogy szédültem és azt se tudtam hol vagyok..:/ De bizonyítani akartam,hogy kinek? magamnak! 

Jött egy osztályfőnöki azon semmi érdekes nem volt,de azutáni szünetben,olyan szar volt a kitti egész órán hozzám se szólt aztán hívta magával a Bogit és a Tündit,eddig én voltam mindig akivel mindent megbeszélt,most úgy tűnik számomra mintha ők kibeszéltek volna vagy valami..

Az azt következő órán  pedig olyan magányosnak éreztem magam hogy az alábbiakat írtam a füzetbe:

"Mindig ellököm azokat az embereket akik fontosak. Elköszöntem,elköszönt mit sem sejtve az érzéseimről.Magányos vagyok tudom nem számíthatok senkire,senkire csak magamra. Egyedül vagyok mint a kisujjam!" -Ezt azután írtam miután elköszöntem a legjobb barátomtól,az egyetlentől! :) -

ezt pedig kicsit később:

"Miért? Miért érdemlem ezt? Kiközösítés és eltávolodás mindenkitől. Utálom magam..velem van a gond? Én csinálok valamit rosszul?Sírnék most,üvöltenék de túl sok körülöttem az ember." -Amikor ezt írtam még állategészségügyön voltunk-

Aztán biosz,ott félig meddig elvoltunk aztán német hát eltelt és végre hazaaa :3 Az volt a legjobb rész az egésznapban...a hazafeleút <3

na csók manók :3

 

—————

Vissza