2016.01.19 19:58

Mai nap :)

Sziasztok!

A mai napot gyakorlattal kezdtük,ahol igazából első órán írtunk a füzetbe aztán átbeszéltük a dolgokat.

3 Gyakorlat után  következett egy irodalom ahol a tanár jegyeket zárt,és feleltetett akiket kellett. Elkezdtünk írni kérdezi hogy ki olvasta el amit feladott én bekiabálok egy kis idő után aztán elkezdi hogy  jólvan  többiek péntekre olvassák el.. Hát mit ne mondjak beszámoltam neki hogy nem értettem amit olvastam erre lekiabált..Hát oké!

 Eztán két biosz következett ott a srácok koton gumival lufiztak,és üveget égettek..:D 

Ezután egy töri és vége a napnak Hálaisten nem volt felelés :) 

Viszont délután hazaértem kitaláltam hogy  legyen palacsinta elkezdtem sütni,és közben facen írt az exem hogy itt van és talizzunk.. Rendben taliztunk...És a végére hát nem összejöttünk? :3 Most nem értem de elég boldog vagyok :3 :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

—————

Vissza