2016.01.18 19:31

Mai napom fuhh..

Sziasztok!

Igen tudom rég jelentkeztem..A napokban megismertem egy csodálatos fiút aki számomra a legjobbat jelenti,bízok benne és nem nézi azt ha hisztizek neki :3

Viszont a mai nap..

Szokásosan kezdődött mint a legtöbb hétfő.. Matekon írtak akiknek kevés volt a jegyük,a többi nem számított..Ja és széket hordtunk rögtön az elején  ( a pénteki szalagavató miatt.)

Aztán tesi..megint szokásos olyan labdásat játszottunk..floorball :)

De sajnos  úgy látszik elég béna vagyok benne.. Néha beálltam a kapuba már egyetlen gól után a Lili szól " valaki álljon be a Livi helyett!!" Aztán  jó ez még nem tünt sértésnek és később  megint megszólal " a Livi ne álljon a kapuba mert nem tud védeni" Na itt ez igazán szarul esett főleg úgy hogy ő nem is nagyon aktív míg én mindent belevetek a játékba hogy gólt szerezzünk.. :(

Aztán irodalom ott semmi nem volt,azt se tudom hányasra zárt le..

Jött a töri,ott szerencsére filmeztünk :D I.vh. :)

Aztán rajz és így tovább.. Vártuk a buszt  az osztálytársamnak az öccse is oda jár most 9.-es :) És ma oda áll mögé fújja rám a cigi füstöt semmi.. erre elkezd csapkodni megszólalok "nálam ez nem válik be" erre szól és belefőjja az arcomba a füstöt :D Ohha.. Kíra szerencsésen rászólt..:D De hiába pont arra szállt a füst amerre mi voltunk :P

Eljött a délután találkoztam volna az exemmel.. (Akit Lacinak hívnak) Ő róla nem meséltem.. December 1-jén összejöttünk nem tartott sokáig,mindennek én vagyok a hibása.. csak az én hibám.. ezt mondom mindenkinek és közben magam is elhiszem pedig ez nem így van. Először ő szakított aztán pedig én  mivel nekem a kapcsolat elején nagyon szükséges hogy foglalkozzanak velem,de úgy gondolom hogy ezt meg lehet érteni.

Mint mindennap így ma is lemondta a találkozót..minden egyes ilyen "lemondással" iszonyúan megbánt.. Valami ilyenkor összetörik bennem.

Aztán most ott tartok hogy lassan mindenkit elveszítek,elmarok magamkörül...:/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pontosan ezt teszem... :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Emlékek,gyötörnek még engem
Emlékek,törnek fel még bennem
Veled álmodok minden áldott éjjel
Azt hittem hogy mellőlem soha sem mész el

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------

Köszönöm a figyelmet! :)

heyyhoo

—————

Vissza